joi, 11 februarie 2010

Oare cum o sa fie?:>

Pun aceasta intrebare,deoarece,surioara mea mai mica,va pleca in acest week-end la munte cu cea mai buna prietena e ei.Acum am aceasta "oportunitate" sa vad cum ar fi daca eu as fi singura la parinti;Diana fiind plecata,iar eu incercand sa fac anumite lucruri pe care nu le-am mai facut decand am o sora:)).Doamne,cred ca exagerez deja:))=)).Adica,pana la urma e doar un week-end,si...cred ca imi va lipsi:(:D.Chiar imi doresc sa se distreze:),si...desigur...sper ca imi va aduce si mie ceva de la munte:)):),daca tot se duce.
P.S. Imi doresc ca ea sa se distreze,si sa vorbesc cat mai mult cu ea la telefon:)

2 comentarii:

  1. Cred ca iti va vi dor de ea...mi se intampla si mie sa imi doresc sa fiu sigura la parinti, ca si pana acum 3 ani ;)), dar mereu mi se face dor de Medeea cand nu o am prin preajma :D
    Diana cred ca se va distra.
    De fapt, asa sper :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce sa-ti spun...:)
    Distractie placuta Dianei...;)
    Sper sa fie ceva placut pentru ea acest week-end;)

    RăspundețiȘtergere