joi, 11 februarie 2010

In sfarsit!:))

In sfarsit:))! Mi-am luat Ugg-uri:))...de cand asteptam:));bine,asta s-a intamplat akm ceva vreme,doar ca mie mi-a fost lene sa scriu despre asta:D.M-am bucurat foarte mult la inceput,pentru ca imi doream asta din totdeauna,oo da...si cate vise am avut din cauza asta:)),dar acum m-am cam obisnuit cu ele si sincera...m-am cam saturat sa le port:)).Dar,de ce ma mira?!:)) Asa mi se intampla mereu:D Dar le tin acolo,si le port peste tot cu mne,pana la urma...mi le-am dorit mult:).

2 comentarii:

  1. Pai...sa le porti sanatoasa, desi, da, le ai cam de ceva vreme...;))
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar k:))
    Le ai de ceva timp(e acelasi lucru cu ce a zis Bia dar...:D)
    Sunt foarte frumoase,sper sa stea cat mai mult in posesia ta,sa te bucuri de ele;)

    RăspundețiȘtergere