vineri, 12 martie 2010

Ma bucur ca s-a terminat totul...

...adica sper ca asa sa fie.Ma refer la olimpiada la mate.Din fericire:)) eu nu am ajuns mai departe,dar Bia,Cristi si Dana,da.Asa ca toata saptamana asta ei au fost foarte ocupati cu pregatire,cu lipsiri de la scoala si cu mii si mii de probleme de facut:(.Este destul de obositor,zic eu,si cred ca toti imi dati dreptate.Eu m-am simtit foarte singura saptamana asta,dar nu este vina lor...pur si simplu asa a fost sa fie.Dar mi-a fost foarte dor de ei,si mi-au lipsit foarte mult:(.Dar ma bucur ca s-a terminat,adica totul o sa se termine maine mai precis,dupa ce vin ei de la Slobozia:D.
Asa ca,eu le doresc mult succesc maine,sa fie atenti la ce scriu,si sunt sigura ca se vor descurca!
Va iubesc!>:D<

2 comentarii:

  1. Cu siguranta ca iti dau dreptate.
    Sunt...epuizata dupa atatea probleme si exercitii.
    Am mancat algebra si geometrie pe paine zilele astea.
    Multumiiim >:D<
    Sa fie !
    Si eu te iubesc ;x

    RăspundețiȘtergere
  2. Extenuant chiar.
    Totusi ce-o fi o fi.
    Doamne ajuta!
    Si multumim:)

    RăspundețiȘtergere