sâmbătă, 6 martie 2010

Ma obsedeaza parul!!!

De la un timp,ma preocupa foarte mult parul meu,de cum sa il fac sa fie mai matasos si mai stralucitor.Si cred ca asta isi doreste orice fata care si-a stricat parul cu placa:(.Din fericire am inceput sa folosesc regulat la fiecare spalare balsam si masca hidratanta:)Si,cu toate ca parul meu "nu se mai intoarce inapoi",vreau sa spun...asa cum era el odata,macar voi incerca sa il mentin cat mai sanatos,si voi incerca sa nu mai folosesc placa foarte des.
Este destul de greu sa ai un par aspru si cam despicat.Dar mi-am facut-o cu mana mea...asa ca...trebuie sa-l suport:(.


3 comentarii:

  1. Mda...si mie mi s-a cam stricat din cauza placii, dar, asta e:-<

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine ca eu nu am facut la fel.
    E bine ca nu o sa-ti-l mai indrepti:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sfattul meu..:Folositi placa cu caaaap....adica fa'ti'l cu placa doar cand ai chiar mare nevoie de asa ceva....:)incearca..da rezultate..

    RăspundețiȘtergere