marți, 11 mai 2010

Tristete!:(

Uneori,oamenii ne fac sa suferim fara sa-si dea seama,regretand asta...sau poate nu:(.Fiecare are defectul lui,nu trebuie sa-l invinovatim ca a fost inzestrat cu el.Oamenii mai fac si greseli,nimeni nu-i perfect.
Lacrimile se nasc in ochii nostrii fara nicio vina...Imi este greu de crezut ca persoana in care aveam cea mai mare incredere,pe care o iubeam atat de mult,la care tineam enorm,si la care nu as fi renuntat niciodata sa ma raneasca cum nu a mai facut-o pana acum.Este foarte dureros.Daca ar fi sa o LUAM de la 0,as face-o oricand,invatand din greseli,si amintindu-mi doar momentele frumoase si speciale petrecute impreuna...Poate se va sfarsi candva,sau poate niciodata...daca iubim cu-adevarat putem ierta oricand.
Iubirea va invinge mereu,trebuie doar sa avem rabdare si sa credem in ea...Este cel mai important:(
As vrea sa-mi cer scuze celui fata de care am gresit,spunand ca regret foarte tare...:(
Te iubesc!:X

2 comentarii:

  1. Aproape ca m-a facut sa plang:(
    E asa profund tot ce ai exprimat si asa frumos dar pe o parte cam trist...:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei ! Si mie imi place postarea.
    Desi e trista, ai scris foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere