marți, 11 mai 2010

Leapsa.

Era si timpul pentru una:)

  • BEST
1. Friend: Bianca
2. Vacation: vara trecuta:X
3. Age: 12 e o varsta potrivita:)
4. Time of day: seara
5. Blog: imi plac blogurile despre moda...
  • WORST
1. Day of the week: joi
2. Time of day: dupa-amiaza

3. Food: pilaf:))
4. Memory: cand mama nu imi cumpara hainele pe care le vroiam:D
5. Song: manelele.

  • CURRENTLY
1. With someone: da:):X
2. Missing someone: da.Bunicii de la Galati si o fosta prietena.
3. Mood: energica;))
4.Wanting: sa scap de teza la mate:(
5.Dreaming at: muuulte haine ca ale vedetelor:)):X
  • FAVORITES
1. Song: Taylor Swift-Love story; Rihanna-Rude boy; Bambi-Imi cand iubirea; Anya feat Jay Ko-One;Justin Bieber-Baby,Andra-Abelia.
2. Number: 22
3. Colour: mov
4. Season: vara.
5. State: U.S.A.
6. Food: cartofi prajiti
7. Movie: Titanic,Harry Poter
8. Artist: Ashley Tisdale
9. Pet: caine:)
  • YESTERDAY
1. What did you do:m-am plimbat cu rolele prin parc si am mancat 2 inghetate:)
2. Who were you with: cu colegii,prietenii si familia
3. Bad/Good day: poi a fost o zi destul de buna:)
4. Lose simething: nimic
10. Sport: handbal:X
  • TODAY
1. What are you doing now: postez:D
2. Today in general: am invatat la mate si am scris la franceza:))
3. Wearing: pijamale:)):D
4. What did you eat for breakfast: o cana cu lapte:)
5. What did you eat for lunch: nimic
6. What did you eat for dinner: inca n-a venit vremea;))
7. Better than yesterday: nu:(
  • TOMORROW
1. Is: miercuri
2. Plans: sa invat pentru lucrarea la biologie:D
3. Dislikes about tomorrow: ca avem ultima ora romana
4. Likes about tomorrow: ca avem Ed. Fizica.
  • LAST
1. Person you saw: Diana
2. Person you talked on the phone: mami
3. Hugged: mami.
4. Text messaged: :-??
5. IM: tati

Un comentariu: