vineri, 24 decembrie 2010

Ce iti doresti pentru un 2011 perfect?

Intrebarea asta mi-a fost adresata de cate ori,iar raspunsul meu a fost mereu acelasi "nu stiu inca".Insa m-am gandit mai bine si cred ca ar fi cateva lucrui pe care mi le-as dori foarte mult.
Imi doresc sa raman aceiasi,cu aceleasi defecte si mai ales cu aceleasi calitati,sa am aceiasi prieteni,asa cum sunt ei,sunt cei mai tari,sa nu ma despart niciodata de El,pentru ca sunt foarte fericita,iar la anu' vreau sa fiu si mai fericita.
Vreau sa fiu o persoana mai buna cu toti,sa scap de complexe,sa primesc multe laude,sa merg in cantonamentul de tenis,sa castig din nou locul 1 la tenis(ma face foarte fericita,si ma face sa cred ca pot merge mai departe).
Imi doresc sa plec intr-o vacanta in 2,poate la vara,undeva departe de aici,si sa vizitez o tara straina;sa pot zambi de fiecare data cand gresesc,sau cand nu sunt multumita de anumite lucruri,sa dau o mare petrecere de ziua mea si sa am multe reusite:x
P.S.: Voi ce v-ati dori pentru un 2011 perfect?:)

Un comentariu: