sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Distractieeee!:))

  • Mdaa,cam asta a fost toata ziua:DISTRACTIE;)).Nici nu am apucat sa ma trezesc bine,ca vine mama si-mi spune:"Haide,imbracate...pentru ca mergem la Luminita(matusa mea).Va dati seama ca nu ma trezea ea cu noaptea in cap,dar,inca nu a dat vrednicia peste mine.Sa zicem ca intr-o ora am fost gata. Ne-am dus la Luminita,pentru ca isi facea petrecerea de ziua ei:).Vreau sa spun ca a fost sooper:D.Mai ales,mie,cum sa nu-mi placa...tocmai mie:D.Cat am dansat,numai eu stiu:)),si cu fiecare melodie aveam si mai multa energie in mine,pana intr-un moment,cand a trebuit sa plecam...caci mai aveam multe in program:PATINUARUL.
  • Am fost la un spectacol de patinaj,care a fost foarte frumos:X.Nu am mai vazut asa ceva pana acum:X.Cred ca a fost cel mai frumos spectacol la care am fost:).Mai alea ca au facut povestea "Spargatorul de nuci" pe patine,dansul Michael Jackson pe melodia "Bad",un dans pe celebra poveste "Lacul Lebedelor"...pff...si moolte altele:X.In orice caz a fost specataculos,iar la sfarsit am luat 2 autografe de la patinatoare mondiale:D:).
  • Ehhh,si in final am termina ziua foarte bine.Dupa ce am plecat de la spectacol,finii bunicilor nostri ne-au invitat la ei acasa.E bine ca au internet si am avut si eu cu cine sa vorbesc pe mess si...sa scriu cate ceva pe blog:X.
  • P.S: Ziua asta a fost foarte frumoasa,dar imi lipseste "acasa":(... :-? desi sunt plecata de 1 zi de acasa:)),imi este foarte dor de cei dragi:(

2 comentarii:

  1. Pai asa si trebuie:)
    Sa te distrezi.
    Ca doar...e vacantaa!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos cred ca a fost spectacolul:X
    Ma bucur pentru tine:X
    Vacanta rimeaza cu distractie...;):X:D

    RăspundețiȘtergere