luni, 11 ianuarie 2010

~Leapsa!:X~

Bine...leapsa am gasit-o pe blogul Cristinei(matza mika);))....si mi-a placut:D...asa ca m-am gandit sa o scriu si eu:).

Cat e ceasul?:22:30
Numele tau este?:Alina
Porecla?:mm:-?...nu am...bine mi se mai spune"cheltuitoarea"...sau "bubulina";))
Tatuaje?:nu am:)
Culoarea ochilor?:verzi:)
Locul in care te-ai nascut?:Galati
Mancarea favorita?:cea de la Mc'Donalds:X:):D
Ai fost vreodata in USA?:nuu
Ai infasurat pe cineva in hartie igienik?:nuu:))...dar pare fun:)
Ai iubit pe cineva atat de mult incat sa-ti vina sa plangi?:oo da...mi s-a intamplat de cateva ori
Ai fost inplicat in vreun accident de masina?:din fericire nu:)
Crutoane sau bacon?:bacon:)
Zi favorita din saptamana?:mmm..vineri:)
Restaurant favorit?:nush...cred ca al meu;))
Ce sport iti place sa urmaresti?:gimnastica:X
Bautura favorita?:suc fara acid:D
Inghetata favorita?:cu siguranta...Nestea:X:X
Walt Disney sau Warner Bros?:Walt Disney
Restaurant fast-food favorit?:nush:D
Ce culoare are dormitorul tau?:portocaliu...cu...albastru:D
De cate ori ai copiat la un examen?:nu am copiat...din cate stiu;))
De la cine ai primit leapsa asta?:am furat-o:):D
Ce faci de obicei cand te plictisesti?:poi...citesc vreo revista,ascult muzica,sau...ma apuc sa dansez:))
La ce ora mergi la culcare?:destul de tarziu,dar nu am un program anume...ma duc cand imi este somn:)
Ultima persoana cu care ai luat masa la restaurant?:sora si verisoara;))(defapt sunt 2)...ehh...mai cont?
Ce asculti in momentul asta?:Rihanna-russian roulette:X
Care e culoare preferata?:rozzz:)
Mare sau lac?:mare:)
Ai ramas vreodata fara benzina la masina?:poi,nu am masina
Ce preferi pisica sau catel?:cam nici una...hai sa zicem cutu:)
Ce anotimp preferi vara sau iarna?:varaaa
Esti solo?:nu:):X
Esti indragostita de cineva?:daa:X
Cat e ceasul?:22:50:)

2 comentarii: