vineri, 15 ianuarie 2010

O zi incarcata...si destul de obositoare!

Poi...sa vedem,puturoasa cum sunt,m-am trezit la ora 11,am luat repede ceva pe mine,mi-am facut ghiozdanul si am plecat la Bia pentru a merge la Eminesciana.Am stat si pe acolo in jur de o ora,am participat la un concurs despre viata lui Eminescu...
Si apoi,cand am ajuns in clasa,repetitie pentru nu mai stiu ce eveniment important;)) (se vede cat de atenta sunt).
A trebuit sa prezentam si proiectul la Engleza,oops!Asta imi aduce aminte ca si eu trebuie sa imi termin referatul la Biologie depre caini...pff:(.
Off! Si cu toate astea am uitat ca trebuie sa duc niste bani la librarie pentru o revista...Ce rusinos! Trebuia sa fac asta de cateva zile:(:|!
Bine macar ca maine ma duc la o petrecere,unde ma mai relaxez,dar dupaia o iau de la capat:(.Macar imi mai "incarc" putin bateriile ;)).
Acasa,cum am ajuns,hop la calculator.Ehh,si intr-un final au venit si parintii acasa si nu m-au mai lasat:D.Dar nu-i nimic,pentru ca am mai citit si eu o poveste(n-am mai facut asta de anul trecut;))) si cateva poezii de la Eminescu.Si...apoi,inca putin la calculator,pentru ca trebuia sa imi tin promisiunile de a lasa comentarii pe hi5.Asa ca am lasat comm catorva persoane,dar voi mai lasa si maine.Sincer,sunt cam obosita.Asa ca ma duc la somn!:)

2 comentarii:

  1. Mda...cam asta e viata de elev.
    E obositoare, dar are si partile ei bune.
    Sper sa te "incarci" cu multa energie pozitiva.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap ziua aia a fost..incarcata shi friguroasa shi am stat shi nemancate:((

    RăspundețiȘtergere