luni, 4 ianuarie 2010

Prima zi de scoala...si prima postare in 2010!:)

Ehhh...stim cum totii cum e prima zi de scoala dupa o vacanta in care stateai noaptea pana tarziu si diminetile erau defapt la amiaza:D.Acum...trebuie sa te trezesti devreme:(,sa scrii,sa invetzi. Si eu,la cat de lenesa sunt,inca nu a dat cheful peste mine(inca),dar ar trebui sa vina cat mai repede,pentru ca nu vreau sa imi stric mediile ;)):D.In dimineatza asta am incercat sa ma trezesc devreme,si chiar am reusit...cu putina inviorare;)):D.Mi-am facut si temele cat se poate de repede,pentru a-mi rezerva timp pentru proiectele pe care trebuia sa le termin cat de curand:D.Si,la scoala nu a fost chiar asa de naspa,pe cat ma asteptam:D.A fost chiar distractiv.Ooo,si akm tre sa fac si un proiect la engleza( mai bine nu ma mai gandesc,ca ma ia durerea de cap:).Pana la urma va trebui sa-l fac:D,n-am ce face.:)
Si,cam asta a fost pe ziua de azi.offf,ce-as vrea sa mai fie 2009:(.Dar,intr-un fel ma bucur ca este 2010,pentru ca vacanta de vara este mai aproape:((deja am inceput sa notez in calendar;))).Deja ma gandesc la vacanta de vara:)).

2 comentarii: