marți, 29 decembrie 2009

Daca as putea...ce as fi?



Am gasit leapsa pe blogul Danei...si l-am luat si eu:D...de mult timp vroiam sa fac lucrul asta;))
Daca as putea...ce as fi?



  • O floare:-trandafir:D

  • Un anotimp:-vara cu siguranta:X

  • Un animal:-cred ca mi-ar placea sa fiu caine:D

  • O culoare:-roz binenteles:D

  • Un obiect vestimentar:-fusta:)

  • O piesa de mobilier:-canapea:)

  • O piesa muzicala:-mmm..Justin Bieber-One time:X

  • Un peisaj:-un tinut in care sa fie multa zapada:)

  • Un obiect:-placa de par:)

  • Un instrument muzical:-pian

  • Un copac:-cires:):D:X

  • Un oras:-Paris(mai incape vorba?):X

  • O persoana publica:-Selene Gomez:D:)

  • O alta persoana apropiata:-mama,tata,Bia,Cristi.Diana:X

  • O carte:-"Singurpe lume":X

  • Un fel de mancare:-cartofi pai...sau pizza

  • Un super erou:- Turbo Man(este dintr-un film care mi-a placut mult)

  • Un fenomen al naturii:-ninsoarea:D

  • O masina:-cred ca una decapotabila:D:)

  • Un fruct:-mandarine:)

  • O parte a corpului:-mainile:))

  • Un film:-"Singur acasa 2"

Imi place la nebunie sa completez:X

3 comentarii: