miercuri, 30 decembrie 2009

La impodobirea bradului!:X


Stim cu totii ca s-a dus si Craciunul...dar eu nu prea am avut timp in ultima vreme sa mai scriu cate ceva.Craciunul,anul acesta,mi s-a parut cel mai frumos de pana acum. De mult nu mai stiam cum este sa stai cu acel entuziasm cu gandul la ce iti va aduce Mosul,pentru ca,sincer,anul acesta nu prea mi-am dorit neaparat ceva,asha ca nu i-am scris nimic Mosului.In seara de 24 decembrie am impodobit bradul,ascultand colinde (ei,stiti si voi cum e...atmosfera de Craciun).Sincera,eu nu prea am participat atat de mult la impodobirea bradului,dar eu doar faceam poze;)).Si...ma asteptam ca sa nu dorm in seara aceea,dar am dormit dusa...Dimineatza,repede la cadouri.Ele erau impachetate frumos in ambalaje de Craciun.Am gasit pentru mine o fusta,colanti,margele si un ceas.Surorii mele i-a adus bebelusul mult dorit,care este copilul ei:))..Ei..eu sunt nasa:)):))=)).Am botezat-o Sarrah Luisa:)):D.Ce-as vrea sa mai fiu din nou mica,sa ma joc,si sa nu am nicio grija.Dar...asta nu se mai poate:(:

3 comentarii:

  1. Imi place poza:)
    Da, a trecut repede, ca orice alta sarbatoare sau zi importanta:)
    Bine ca pentru tine au fost o surpriza descoperirea cadourilor:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Parul tau e super:X
    Imi plake cum ti l-ai prins:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Copii putem fi oricand:)
    Spre exemplu, eu m-am jucat intr-o seara cu Medeea, cu papusile, am calcat "rufe"...;))
    Deci, copil esti mereu!

    RăspundețiȘtergere