marți, 29 decembrie 2009

Prieteni...adevarati!!:X:X:X




De mica mi-a placut sa am pe cineva aproape,sa nu ma plictisesc niciodata! In clasa I mi-am facut-o prietena pe Bianca. Ea a fost alaturi de mine mereu,m-a ajutat,mi-a dat sfaturi si m-a inteles intotdeauna! De fiecare data cand eram suparata facea orice pentru a ma inveseli! Am trait impreuna momente minunate,de care ne-am bucurat mereu. Am facut proiecte impreuna,si asha am inceput sa ne atasam una de alta. Am inceput sa ne spunem una alteia o multime de secrete,si stiam ca nu vor ajunge pe maini gresite. Si uite asha ne-am atasat una de alta,ne vizitam tot mai des,ieseam in parc impreuna,ne jucam....Astazi ea este cea mai buna prietena a mea,si cred ca vom ramane mult timp prietene deoarece intre noi exista incredere si intelegere.
In clasa a-5-a m-am imprietenit cu Cristi:X. Am devenit mai buni prieteni odata cu tabara. Este un baiat tare dragutz,care stie sa te faca sa te simti bine. Odata cu trecerea timpului m-am indragostit de el. A aflat acest lucru si mi-a spus ca si el ma place...si...acum este iubitul meu:X:X. Am incredere in el,si...chiar daca uneori ne mai si certam(nu sunt certuri mari) stiu ca mereu voi putea conta pe el pentru ca este un baiat minunat.
Dana si Teodora au devenit prietenele mele nu de foarte mult timp,dar ne intelegem foarte bine. Mai glumim una cu alta,mai radem,ne mai distram...ehh...anii adolescentei(pe care nu ii vom uita never...).Avem multe amintiri fun impreuna,mai ales din tabara,unde ne-am distrat foarte mult:X.

2 comentarii: