marți, 29 decembrie 2009

Winter:X!


Iubesc iarna! Imi place foarte mult! Mai ales cand totul este alb...cand Mosu' imi aduce cele mai frumoase cadouri in fiecare an,cand ma inbulgaresc cu zapada impreuna cu prietenii mei...cand facem poze,si toate acele clipe frumoase care ne fac sa vrem mereu mai mult si dorim sa nu se mai termine. Iubesc si Craciunul,pentru ca pot fi impreuna cu familia,cand putem impartasii dragoste si afectiune.
In fiecare an fac poze pentru a nu uita cat de bine ne-am simtit si cat de frumos ne-am distrat.
Intotdeauna mi-am dorit ca iarna sa dureze mai mult,dar din pacate acest lucru nu se poate si doresc sa profit de ea cat timp mai este!...Pozele,cum spuneam,nu lipsesc niciodata,si asta pentru ca ador sa fac poze.Nu stiu sa ma opresc niciodata! Bine,doar atunci cand inghetz de tot,nu imi mai simt degetele,iar obrajii sunt rosii precum trandafirul:D. Ei...atunci ma opresc si eu din facut poze:).Asa ca voi pune si eu cateva pe blog,pentru a vedea cat de bine m-am distrat:):X.

3 comentarii:

  1. Mda...nu pot spune ca o urasc:)
    Pentru ca mereu ma entuziasmez la gandul ca vor incepe sa se difuzeze colinde la radio, se vor impodobi orasele, brazii...oamenii vor incepe sa faca cumparaturi frenetic...:)
    Dar...parca deabia astept sa vina vara:)
    Si...cand vine vara, vreau sa vina iarna:-?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu vreau sa vina primavara:X
    k verdele eI:x
    P.S.:(Ke-mi plake sa spun asta;))
    ~se vede ca esti o visatoare nu prin ce scri,ci prin cum scrii:X
    Pop:*

    RăspundețiȘtergere
  3. da..chiar sunt o visatoare:X>..si imi place:X
    ;))
    :D:D

    RăspundețiȘtergere