miercuri, 23 decembrie 2009

Dorinte peste dorinte:)


Stateam azi dimineatza,citind o revista...si ma intrebam "De ce vedetele pot avea tot ceea ce-si doresc,pot merge la shopping atunci cand vor,primesc atatea cadouri si toate dorintele li se indeplinesc?". Sincer sunt extrem de invidioasa pe cei care au atata noroc,si stiu foarte bine,mi s-a spus de multe ori ca ar trebui sa ma multumesc cu ce am,si asa ar trebui sa fie,dar mereu imi doresc mai mult decat mi se poate oferi.Si...cum nu pot face nimic in aceasta privinta,m-am gandit sa imi fac o lista cu toate dorintele mele(chiar daca este destul de lunga) si sa incerc sa mi le indeplinesc singura cu putin efort.

Lista dorintelor mele(unele sper sa se implineasca):X:


  • 1. Imi doresc foarte mult UGG-uri:X. Pur si simplu ador UGG-urile:X Dar din pacate parintii au spus ca de akm nu mai e vremea pentru ele...pt ca e zapada afara. Insa ele mereu vor fi pe lista dorintelor mele:D



  • 2. O camera mult mai spatioasa 8-> cu fotolii,plasma,leptopul asezat pe o masutza din sticla,dulapuri cu haine,pantofii de orice culoare si accesorii...mm...multe genti,un loc special in care sa imi asez colectia mea de reviste:X(stiu si eu),si..nu in ultimul rand...o mini-piscina:X{ehh..vises cu ochii deschisi:D}



  • 3. As vrea ca parul meu sa fie drept drept...sa nu mai fie nevoie sa il indrept mereu cu placa(desi stiu ca nu o sa se intample) dar mie una nu imi place parul cret(cel putin cum imi sta mie:(:




  • 4. Sper sa raman mult timp cu Cristi:X



  • 5. Daca ne vom desparti( ceea ce nu-mi doresc),as vrea sa ramanem prieteni,si chiardak stiu ca acest lucru se va intampla tot pe lista mea ramane:D


  • 6. Mi-am dorit mereu sa pot zbura:)). Cred ca ar fi foarte frumos:)
Si...cam astea sunt dorintele mele de pana acum.Vor aparea altele pe viitor...sunt sigura.:X

3 comentarii:

  1. Imi place cum ai inceput:)
    Spor la scris in continuare:X
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehh...daca esti vedeta, nu inseamna ca poti avea tot ce vrei:)
    Pentru ca, de la atatia bani, o poti lua pe cai gresite...iti poti pierde viata:|
    Asa cum s-a intamplat cu regretata actrita Britany Murphy.
    De Michael Jackson nici nu mai zic:)
    Bine, am zis:P
    Asa ca poate e mai bine sa fim noi asa cum suntem:)
    :D

    RăspundețiȘtergere